Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate? Citeste mai mult: Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?
Posted On februarie 9, 2016
Publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun, reprezinta o solutie optima de propagare a mesajului publicitar transmis de marketeri, in special datorita faptului ca, intr-o singura zi, doar in Bucuresti, sunt targetati aproximativ 700.000 calatori. Acest fapt asigura eficienta campaniilor de promovare, publicul fiind captiv, iar rata de retinere a mesajului publicitar poate depasi procentul de 78%.
Publicitate in autobuz RATB
Principala preocupare a responsabililor de marketing este aceea de a gasi noi metode de targetare al unui numar cat mai mare de potentiali clienti interesati de un produs / serviciu, pentru care se realizeaza o campanie de promovare. Repetitia si vizualizarea constanta a mesajului transmis prin publicitatea in RATB asigura recunoasterea produselor / serviciilor intr-o perioada foarte scurta de timp.
Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, prin expertiza acumulata, vine in intampinarea celor interesati de servicii de publicitate in RATB, cu argumente menite sa sustina eficienta acestui tip de promovare, astfel:
1. Autobuzele insotesc permanent consumatorii, mesajului publicitar ajungand la un numar foarte mare de calatori;
2. Reclama este pozitionata la nivelul ochilor, iar acest lucru transforma publicitatea in autobuze intr-un mediu care se consuma involuntar;
3. Autobuzele au o larga acoperire a orasului si aduc reclama in mijlocul zonelor aglomerate si dorite de catre advertiseri;
4. Publicul targetat este pregatit sa cumpere, fapt confirmat si de pozitionarea capetelor de linii langa centre comerciale;
5. Din punct de vedere al bugetului investit, niciun alt mediu publicitar nu poate avea impactul si expunerea oferita de publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun.
Fata de modalitatile clasice de expunere, publicitatea in interiorul autobuzelor nu agaseaza si nu deranjeaza, din contra, chiar starneste interesul.
Citeste mai mult: Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?
Acest site folosește cookies pentru a îți îmbunătăți experiența. Dacă continui să folosești acest site web ești de acord cu utilizarea lor. Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.