Organizam un eveniment cu Golden Tulip Times

În sfârșit este gata, produsul la care am lucrat de atâta vreme este gata. Îmi aduc și acum aminte cum s-a născut în urmă cu doi ani idea și cât de greu a fost să o ducem la capăt. Cu toate acestea acum ne aflăm în fața unui prim pas important pentru firma noastră.

https://i2.wp.com/jurnalul365.ro/wp-content/uploads/2016/03/intrare-200x300.jpg?resize=266%2C400 
Chiar dacă am ajuns să credem că partea cea mai grea a trecut, ne-am trezit în fața unei alte probleme: pentru ca produsul să ajungă în atenția clienților trebuia să organizăm un eveniment de afaceri. Așa cum bine știți degeaba ai un produs realizat dacă magazinele și clienții nu știu de el. 
Am decis astfel să organizăm un eveniment care să atragă atenția asupra noastră. În timp ce ceilalți se gândeau cum să fie decorată sala, pe cine să invite și așa mai departe, mie mi-a revenit misiunea de a  găsi un centru de conferinte sau poate un centru de evenimente.
Acest lucru s-a dovedit dificil pentru că trebuia să aleg un loc frumos, cu o atmosferă plăcută și de asemenea, aproape de un hotel pentru ca invitații din țară și străinătate să ajungă repede în cameră după terminarea evenimentului.
Cu ajutorul unei bune prietene am descoperit sala de conferinte a hotelului Golden Tulip Times, sincer să fiu nu mă gândisem însă la posibilitatea de a găsi o sala mare conferintechiar în interiorul unui hotel. Dar acesta nu este singurul lucru care m-a făcut să aleg hotel Golden Tulip Times,ci și multele facilități pe care le oferă. De exemplu, știați că ei dețin unul dintre cele mai frumoase restaurante din București sau că vă oferă cele mai apetisante preparate? Să nu uităm că veți avea micul dejun complet gratuit.

Golden Tulip Timeseste locul care m-a cucerit. Ei mi-au oferit posibilitatea de a alege din trei săli de conferință, una mai frumoasă decât cealaltă, am rămas mut de uimire când am văzut cât de frumos se îmbină razele soarelui cu întreaga cameră.

 https://i2.wp.com/jurnalul365.ro/wp-content/uploads/2016/03/skyline-300x241.jpg?resize=320%2C256

Pe deasupra clienții și partenerii noștri pot fi cazați direct în hotel, beneficiind de servicii foarte bune și având acces la numeroase facilități. Fiecare cameră are propriul mini-bar din care clienții se pot servi fără probleme, de asemenea vorbim de băi foarte curate, de prezența unui televizor, de un sistem foarte inovator de aprindere a luminii.

Cu ajutorul acestui hotel am reușit să găsesc cea mai bună locatie pentru eveniment, de asemenea am apelat la ajutorul lor pentru ca invitații care ajungeau pe aeroport să fie transportați la hotel cu mașina. Toți cei care au beneficiat de acest serviciu au lăudat modul în care au ajuns și s-au bucurat de faptul că mașinile au aer condiționat, pentru că la venire  era o căldură înnăbușitoare.
Dacă și tu îți dorești să organizezi un eveniment in Bucurestitrebuie să ai în vedere Golden Tulip, căci vei primi din partea echipei foarte multă înțelegere. Garantat,  te vei convinge singur că nu ai greșit cu nimic alegându-i. Mai trebuie să precizez că încă de la intrare te întâmpină mirosul de cafea atent preparată? Acolo vei descoperi o cafea foarte bună și plăcută, este locul perfect pentru a medita sau pentru a te relaxa.
Alege să fii special și optează pentru un  eveniment la hotelvei câștiga pe toate planurile, dacă  optezi pentru un serviciu executat de Golden Tulip Times.
Acest articol a fost scris pentru Super Blog Spring 2016

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord